vrijdag 15 februari 2013

Miss Sporty Lipstick



Minstens zo belangrijk als de kleuren samenstelling van je oogschaduw is de kleur lipstick die je er bij gebruikt.
Om het makkelijk te maken, kan je kiezen voor een neutrale kleur wat overal bij past.
Zo'n kleur is de deze lipstick van Miss Sporty in nummer 50.


De kleur van de verpakking vind ik erg mooie kleur hebben. Donkerblauw is een chique kleur want merken als Dior gebruiken het ook, maar de vorm van de straalt dat niet uit vind ik. Ik denk dat het te maken heeft met het materiaal. Je kan wel verwachten dat als je de dop of de huls een keer per ongelijk hard laat vallen er kleine barstjes ontstaan, wat niet zou moeten. De dop sluit wel goed af en blijft ook zitten, en gaat niet zomaar er af terwijl je te stick in je tas hebt zitten.





Het is een totaal andere kleur van een nude kleur, maar voor mij is deze lipstick bijna de zelfde kleur als mijn lippen. Maar heb je lichtere lippen van nature, dan zal deze kleur wel meer opvallen.
De reden dat deze kleur vooral op mijn lippen minder opvalt is omdat er geen opvallende shimmers in zitten. De kleur zou ik omschrijven als een bruine kleur  met als ondertoon roze. 


De Miss sporty lipstick geeft een lichte/medium dekking, maar is goed op de bouwen in de kleur. Normaal doe je dat niet met lipsticks, maar mijn ervaring is dat het prima kan. Wat ik doe is kort wachten en de lipstick soort van laat in trekken en breng daarna een laagje er overheen aan. Op deze manier blijft je lipstick ook langer zitten en zal na dat je iets hebt gedronken de kleur de steeds op je lippen zitten. De prijs van de lipstick is 1,99.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten