zondag 14 oktober 2012

Forbidden Love - Classic lady

In mijn shoplog hebben jullie kunnen zien dat ik dit overheerlijke geurtje van de action heb gekocht, en ik ben er heel enthousiast over. Voor zo weinig geld een heerlijke geur. 

Het gaat om de Classic lady uit de forbidden love collectie. 
Deze eau de parfum bevat 100ml en 80% alcohol.
Er staat wel aangegeven dat de parfum 48 maanden houdbaar is, maar mijn ervaring is dat luchtjes net zo lang houdbaar zijn tot dat ze op gaan.

Een topper vind ik de verpakking, als je de prijs niet weet zal je denken dat het onder een van de duurdere parfums behoord. De fles is mat licht roze met een mooi chique logo.

Voor de liefhebbers van frisse zoete geuren is het een aanrader. Als ik deze geur ruik toet het me denken aan de Guess Seductive I'm yours.
Het is best lastig om een geur te omschrijven, maar ik hoop dat je zo een idee hebt. Als je benieuwd bent naar de geur raad ik aan om een kijkje te nemen in de action. Classic lady kost 2,79.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten