donderdag 6 december 2012

ColorBrush Talent Intens donker rood


Ik kon het niet laten om me aan mijn zelf gemaakte afspraak te houden mijn haar te laten uitgroeien.
Tot voor kort verfde ik mijn haar met Henna. Ben je benieuwd naar hoe je dat kan doen? Ik heb er een video over gemaakt.

Het herfstweer gaat veranderen, dus mijn haar ook ;) Ik ging voor een donkerder kleur rood dan dat de henna geeft. En koos voor de Garnier ColorBrush Talent.
Bij elke drogisterij kan haar kleuring kopen van Garnier. Deze komt van de Kruidvat en kostte  8,99

Stap 3
Stap 1
Stap 2
De eerste stap zo als het wordt            Dit is de kleurcrème.                  Om er voor te zorgen dat                        
uitgelegd is de Ontwikkelingscrème.                                                    alle haarverf uit je haar is, is
Deze crème moet je mengen met                                                     deze Naverzorging geproduceerd
stap twee, de Kleurcrème.
Producten die er bijzitten.





Voor een uitleg hoe je zelf je haar kan verven, heb ik een video opgenomen over hoe ik mijn haar verf met Henna. Er zit niet veel verschil in het verven met Henna of met deze Garnier color verf. Ik kan wel zeggen dat het met de Garnier verf sneller gaat, maar dat ligt puur aan de substantie van de verf. Het Henna papje lijkt op modder, dus is moeilijk te mengen met je haar. 

Dit is het resultaat van de ColorBrush Talent haar kleuring.
Zoals je kan zien en onverwacht heeft mijn haar na het kleuren verschillende kleurtjes. Ik heb mijn haar eerder geverfd met een permanente haar kleuring, maar hier had ik als resultaat dat mijn haar egaal in de zelfde kleur was.
Mijn haar heeft niet veel schade opgelopen van de verf. Mocht je dunner haar of beschadigd haar hebben, dan is het verstandig om na het verven van je haar een aantal verzorgende producten te gebruiken. Een paar voorbeelden zijn hier van Andrélon Care&Repair en Biosilk Therapy serum. Een kleine tegenvaller was; na een aantal keer mijn haar te hebben gewassen bleef er kleur afkomen. Ik ben nu een week verder en het is nu bijna over. Wat merk je hier dan van?
Als ik in bad zat, was mijn water op eens rood, en dat is niet leuk want de kleur kan ook in de badkuip trekken. Ik weet niet of het bij de andere kleuringen van de Garnier ook het geval is, so let me know. Met de bijgesloten kwast is het makkelijk en nauwkeurig werken dus I am satisfied.

2 opmerkingen:

  1. Is deze verf ook voor het gehele haar een pakje?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja natuurijk, ik denk dat je bedoeld of het genoeg is voor lang haar?
      Ik heb voor kort haar de helft gebruikt, dus voor lang of halflang haar is er zeker voldoende verf.

      Verwijderen