dinsdag 25 december 2012

Nivea visage - Voedende dagcrème



Nivea is een merk dat bekend staat om zijn verzorgingsproducten. Zo brachten ze ook een visage lijn uit, gericht op het herstellen van de huid. Daarin ontwikkelde ze ook een voedende dagcrème.
Het is een frisse dagcrème die je gezicht zacht aan laat voelen. Nivea wordt onderandere verkocht bij de Etos. Daar staat een heel schap vol met meer voedende producten en deze dagcrème kost 8,43.
 Op de verpakking staat vermeld dat er calentula extract in zit. Ik was daar verrast over want vaak kom je niet de combinatie van hydraterende en helende werking in één tegen.


Werking: Het is natuurlijk het mooist, als dat het ook werkelijk waar maakt. Ik heb het een aantal weken uitgeprobeerd en de plekje op mijn huid vervaagde wel, maar ik had het gevoel dat dat kwam door dat het zich zelf genas ipv dat de calendula zijn weking deed.
De dagcrème voelde wel echt voedend aan. Zeker na het douchen deed het erg goed zijn werk. De droge plekje werden opgevuld, waardoor mijn foundation er mooier uitzag.


De crème heeft een lekkere frissegeur en de substantie is vrij dun. Daarom is het makkelijk uit te smeren en laat het geen vettig laagje achter.
Gebruik de crème niet op plekjes die open zijn of gevoelig, want omdat het lekker ruikt is er parfum aan toe gevoegd. Het kan gaan prikken als de crème in contact komt met een wondje. Gebruik het ook echt niet om een wondje er mee te genezen. 
Kortom het is een goed verzorgende dagcrème zeker als je een droge huid hebt. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten