zondag 23 december 2012

Top 5 nail art brush.


Uit elke categorie van de kwasten die ik gebruik om mijn nagels te lakken, heb ik selectie gemaakt en dit zijn mijn fijnste kwasten om te gebruiken tijden het nagellakken.







Dit kwastje is van alle kwastjes die ik heb het dunst. Wil ik kleine krulletjes maken of dunne strepen, dan gebruik ik deze. Hij is makkelijk schoon te maken ,doordat de haren ook niet lang zijn is het makkelijk om het met een watje de nagellak er af te vegen. Daarna blijven de haren ook compact bij elkaar. Bij sommige kwastjes is het namelijk zo dat na het schoonmaken de haren uit elkaar gaan staan en je het daarna minder makkelijk in gebruik is.























Ik heb een paar dotting tools, maar deze gebruik ik het vaakst. Dat is eigenlijk omdat hij het meest functioneel is. Een andere dotting tool van mij heeft een grote bol aan het einde waar je geen kleine stipjes mee kan maken, maar alleen grote. Met deze tool van Essence kan het allebei. Hij is dus multifunctioneel :)
kijk maar:














Dit is een kwast die je op verschillende manieren kan gebruiken. Je kunt er vlakker mee invullen, gebruiken om nagelriem olie mee aan te brengen of bloemblaadjes mee maken. Het laatste doe ik meestal. Dip de ene kan in een kleur bijvoorbeeld zwart en de andere punt in ik zeg maar wat roze. Zet je kwast verticaal op je nagel en beweeg hem langzaam opschuivend heen en weer. Deze kwast is vrij breed en je ziet mooie kleur overlopen. Daarom vind ik deze fijn.

Dit zijn een aantal blaadjes naast elkaar.













Je kent deze kwast misschien als eentje die je voor je gezicht kan gebruiken, maar het kan ook voor je nagels. Deze is wel en slag kleiner dus dat is  de reden dat hij fijn en makkelijk in gebruik is.
Wat je er bijvoorbeeld mee kan doen is: de waaier in verschillende kleuren dopen en er gekke lijntjes mee trekken wat voor het oud en nieuw erg leuk is. Met wat kleine stipjes er bij lijkt het zo op vuurwerk.















Dit is een top kwast omdat het een combinatie is van verschillende kwasten. Je kan er stippen mee zetten, lijnen mee trekken en vlakken invullen super handig dus.
















Alle kwasten behalve de dotting tool komen uit een set, die online op internet heb besteld en de dotting tool komt van Essence. Deze kost 1,79. De brush set kost rond de 7 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten