donderdag 13 december 2012

Love4nails G by guess line inspired nail art design


In Munster had ik nieuwe kleurtjes nagellak gekocht, en die moest ik natuurlijk gelijk uitproberen.
Voor vandaag een nieuwe nail art geïnspireerd op een tutorial van Love4nails.
Dit design vraagt wat precisie maar als je het rustig doet lukt het wel.

Het belangrijkste wanneer je, je nagels gaat lakken is het gebruiken van een base coat. Dit beschermt je nagels tegen verkleuring door het pigment in de nagellak. Ik gebruik een de Nail repair van Tind. Het is een nagelverharder en base coat in één. Ideaal.


Met zwarte acryl verf maak ik een smal lijntje aan de onderkant van je nagel. 


Vervolgens trek ik met de zelfde zwarte kleur een diagonale lijn van het puntje links boven in, naar rechts onderin.

Kleur de driehoekige vorm die je nu gekregen heb in met de zwarte aryl verf die je ook gebruikt heb voor het zetten van de lijnen.

De nog niet ingevulde kant, maak ik licht roze met de Long wear Flormar Supershine Perfect polish nummer 29. Het is een hele mooie baby roze kleur, wat mooi afsteekt tegen het zwarte.


Met de zelfde baby roze kleur maak ik een driehoek aan de linker kant, met de punt naar binnen wijzend.
                   
                       Roze is ook maar zo roze, dus een paar lijntjes zwart kan geen kwaad.

 


Als finishing touches, een mooie bloem. Dit kan je maken met een saté prikken, maar ik heb het gedaan met een nail art brush. De bloem bestaat uit vijf bloembladen die er uitzien als een waterdruppel. Daar onder heb ik drie kleine waterdruppeltjes gemaakt.


Als je het leuk vind kan je ook een diamantje plaatsen in het midden van de bloem. Ik heb wel gedaan en het geeft net die classic look.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten