maandag 3 december 2012

Shyfall nail art design



Sterren zijn zo mooi en onverwacht ik kan er wel uren naar blijven kijken, dus waarom maak ik er geen nail design van. Op deze manier vind ik vaak de ideeën over wat ik zou kunnen maken. Het verrast me soms ook.
Zo, voor vandaag een nail design met veel sterren.

Het belangrijkste om als eerste te doen is je nagels te beschermen tegen verkleuring of nog erger ze breken af. Hier tegen gebruik ik van het merk Trind de nail repair. Het dient als base coat en als nail verharder.

Met een shinny zilveren kleur van Max coat color maakt ik een frensh maniure. Het hoeft niet perfect te zijn want je zult later niet de hele lijn meer zien.

 
De volgende stap is het maken van een side swipe van de linkerkant van je nagel naar de rechterkant. Dit kan je zo groot maken als je wilt. Trek het naar onderen tot halverwege je nagel. De mysterieuze donker blauwe kleur die ik hier voor gebruik heet Denim blue van Mavala. Maar elke andere kleur is natuurlijk ook mooi.

Voor meer vonkeling in het design is de Essence nail art freestyle & tip painer perfect. Omdat het een smal kwartje heeft kan je mooi de donkerblauwe lijn volgen.

Waar het allemaal om draait zijn natuurlijk de sterren. De sterren die ik hier gebruik komen uit een rain stone wiel. Maar als jij andere sterren hebt, of stikkertjes is dat ook super mooi. Om er voor de zorgen dat ze blijven plakken breng ik eerst een beetje top coat aan naar de donkerblauwe kleur. Met marbeltool plak ik de sterren op mijn nagels. Met een saté prikker wil dit ook lukken. Eindig met een laagje top coat over je hele design en het zal lang blijven zitten. En onthoud blijf stralen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten