donderdag 6 december 2012

Tag: Blog to love #1




Dit is mijn eerste tag dat ik doe als Everflair.
Ik ben zeker van plan om het vaker te doen, want zo kunnen ju llie mij ook beter leren kennen.
Soms komt het in video, maar ook als een artikel. Deze tag doe ik in twee delen, want ik denk dat het te langdradig is al ik alle vragen in één keer ga beantwoorden.Veel plezier met lezen (a)
ps. deze tag komt van de blog van Influence.

1. Waarom ben je begonnen met bloggen?

Schrijven zit al van jongs af aan in mij. Ik was altijd lijstjes aan het maken en vakantie boekjes aan het bij houden. Ik weet nog dat er op vakantie een aantal kinderen waren die mijn boekje wilde lezen. Dit vond ik best raar. Waarom zouden ze willen lezen wat ik had geschreven. Dit deed mij aan het denken zetten. Ik ben toen nog niet gelijk begonnen met bloggen, dat heeft nog een tijd geduurd. Je wordt ouder en je krijgt als meisje andere intersses. Make-up zei hallo in mijn leven. Het begon met de nail art. Op Youtube zag ik iemand ( ik weet niet mee wie, sorry) nail art maken. Te gek! dacht ik dat wil ik ook kunnen. En oefenen baard kunst. Steeds meer spulletjes kwamen in huis, en ook meer make-upjes. Expirimenteren hoort er nou eenmaal bij en soms kwam ik met te dikke donkergroene oogschaduw naar beneden en werd ik weer naar boven gestuurd om mn gezicht te wassen. De boekjes en schriftjes raakte vol, en het werd tijd voor iets anders. Mascha van Beautygloss had een video gemaakt over haar tanden bleken bij Wit. Dat wat de eerste video die ik zag van een beautyblogster. Haar blog was super mooi (nog steeds) en ik wist wat ik wilde. Ik blog nog maar heel kort en het gaat mij niet om groot te worden. Zo lang ik doe wat ik leuk vind doe ik het goed.

2. Hoe kom je aan de naam van je blog?

Ik vond het best lastig om een naam te bedenken. Het is toch iets waar je jezelf mee neerzet. Op een avond zat ik te kletsen met mijn vader, en ik had het er over dat ik een blog ging beginnen, maar dat ik het best lastig vind. Je presenteert je zelf op de manier hoe jij het wil en ik ben best wel een perfectionist. Dat maakt mij ook onzeker in het begin, dus de naam moest perfect zijn. En op dat moment wist is de naam. Everflair. Je hoeft niet perfect te zijn, want flair heeft iedereen. 
Hier mee bedoel ik dat als je het zelf wilt je perfect bent, maar op je eigen manier. Hier in moet je mensen ook respecteren vind ik. Wat maakt het uit hoe iemand er uit ziet, als je er zelf maar blij mee bent.











3. Hoeveel bezoekers heb je ongeveer?

In tegen stelling met andere bloggers ben ik "een beginneling" met weinig lezeressen. Maar dit maakt mij niet veel uit. Tot voor kort wist ik ook niet dat je zo veel er mee kon bereiken. Er zijn ook vrouwen die leven van hun blog, moet je na gaan hoe groot te zijn. Het zou een mooi doel zijn, maar ik vind het voor dit moment fijn hoe het nu is. Ik zit nu nog op de middelbare school en ga straks mijn examens in. Stel je eens voor als ik een even grote blog zou hebben als nikkie, van nikkietutorials. Ze maakt geweldige looks, maar ik zou daar nu op dit moment gewoon geen tijd voor hebben. Op dit moment hebt ik ongeveer 1100 bezoekers, en ik ben verwonderd dat er zoveel mensen het lezen. Ik had dat niet verwacht in amper 4 maanden. 



4. Wie werken er allemaal mee aan je blog?

Me, Myself and I. De artikelen schrijf ik zelf en het "uiterlijk" van mijn blog heb ik zelf gemaakt. Het is elke dag weer leuk om op mijn eigen blog te kijken, en ik heb elke keer zin om nieuwe dingen te schrijven. Soms is het zo dat het me niet lukt om elke dag een nieuw artikel te plaatsen, maar dat los ik altijd op door de volgende dag twee te plaatsen. Heel ver in de toekomst zou ik graag mij graag mijn eigen .nl site willen. Ik denk dat ik dan dingen zoals een lay-out aan andere ga overlaten natuurlijk door mij gemaakt, maar door andere uitgevoerd. ( ik ben niet zo technisch aangelegd.) 

5. Wat is het leukste wat je hebt meegemaakt door je blog?

Zoals jullie weten heb ik nog niet erg lang een blog, maar laatst overkwam mij iets erg leuks.
Ik was op weg naar huis. Ik had het helemaal gehad met school en het was koud. Ik haalde een meisje in en ze maakte een opmerking over mijn kleur haar. Ik kwam naast haar fietsen, en ze vertelde dat ze mij herkende. Ik had het nog nooit mee gemaakt dat ik herkend werd op straat. Ze had een van mij video's gezien waarin ik voor deed hoe ik mijn haren verfde met Henna. We hebben gezellig de hele weg gekletst over make-upjes en haar verf. It was awesome!



Dit was het eerde deel van de Blog to love tag. 
Heb je ook deze tag gedaan? laat het me weten, want ik wil het dolgraag lezen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten