zaterdag 1 december 2012

Fashionmake-up eyeliner


Eyeliner heb je in verschillende soorten en maten en is bijna onmisbaar geworden voor het dagelijks  van een vrouw. Een kwastje of een stift, het is er allemaal. Fashion make-up bracht ook een eyeliner uit en bracht dit uit samen met de glossybox.


Fashion make-up kwam uit met een stift als applicator. Je kan met een stiftje alle kanten op. Heb je graag een dik lijntje lukt dat heeft goed maar een dun lijntje natuurlijk ook. Omdat het geen losse haartjes zijn, blijft het geheel goed bij elkaar en kan je ook flinter dunne streepjes maken.
Ik zelf geef de voorkeur aan een kwartje met haartjes, omdat het kwastje dat ik gebruik heel dun is. Het is van oorsprong ook een nailbrush. Ik vind de applicator van de fashion make-up nog te grof, Ik kan er niet de kleine lijntjes mee maken wat wel zou moeten kunnen met een stift applicator.


Een paar swatshes van de eyeliner kan je hier boven zien. De kleur is heel mooi intens zwart, wat de mooiste look geeft. Natuurlijk heb ik de eyeliner een paar keer uit geprobeerd. Een tip voor deze eyeliner is: gebruik er een goede ooschaduwbasis onder. Doe je dit niet dan gaat geheid de eyeliner flekken in je buitenste ooghoek. Ik vind het belangrijk dat een eyeliner waterproof is want dan heb je zekerheid dat het blijft zitten. De fashion make-up eyeliner is dus niet waterproof. Deze eyeliner kost 5,00 en is online verkrijgbaar. de eyeliner heeft een stift als applicator wat iets de grof is om een subtiel strak lijntje te zetten. De kleur is mooi diep zwart, maar niet waterproof. Dit waren de puntjes op een rijtje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten