woensdag 23 januari 2013

Korte koppies

Over al zie je het om je heen, korte kapsels. Het wordt een heuse rage om of je haar heel kort te hebben of lang. Het geeft denk en soort meer classi look aan je zelf, of je veranderd je image er mee. Je veranderd er kompleet de vorm van je gezicht er mee. Misschien ken je dat wel, als je je haar vast doet of zelfs een andere lengte aan neemt, dan zie ik in ieder geval dat gelijk ook aan de vorm van mijn gezicht. In het algemeen wordt de vorm van gezicht ronder als je kort haar hebt, en langer met halflang/ lang haar.

Veel selebs geven het voorbeeld. blijkbaar vinden ze het tijd voor een nieuw tijdperk. Een goed voorbeeld hier van is: Emma Watson. Zij stopte vorig jaar met het spelen van de rol van Hermelien in Harry Potter, en een paar weken later was al het haar afgeknipt.


After

Befor
Een heel mooi kapsel vind is zelf. Ook al vinden sommige van jullie zonde van het haar, maak ik vind dat het korte haar erg vrouwelijk en ook zakelijk maakt, maar op een goede manier. Emma Watson is natuurlijk een hartstikke knap meisje/vrouw en beide kapsel staan haar goed.


Ook een voorbeeld is Miley Cyrus. De rende waarom ze een ander kapsel wilde weet ik niet, maar wat een verandering.

After



Befor



Het lange haar van Miley vind ik beter bij haar passen. Zij is er volgens mij erg blij mee, maar ik vind het minder passen bij de vorm van haar gezicht. Maar ik het korte haar staat haar wel erg stoer. Zo zijn er nog veel meer bekende selebs die met een kort fris koppie rond lopen. Onder de ouderen vrouwen is het ook een gewoonte om het haar te laten kort knippen.


Kijk maar naar onze eigen Anita Witzier. Zij is een duidelijk voorbeeld hier van, en het staat haar ook zeker erg leuk en spontaan. Maar vraag ik aan mijn moeder waarom ze het had gedaan dan krijg is een antwoord "ja het hoort gewoon zo"
Tjaa... lekker duidelijk. Ik zou het wel snappen als ik ook die leeftijd heb gepasseerd xd

Ik zelf heb ook kort haar, en de reden dat ik dat heb gedaan is omdat: ik toe was aan verandering. Ik ben best nieuwsgierig en als ik iets in mijn hoofd heb, wil ik ook graag dat het  zo snel mogelijk gebeurd. Eigenlijk soms een minder goede eigenschap. Maarja wie niet waag wie niet wint, en ik ben erg blij met dit kapsel.

Al hoewel is het niet tijd voor iets anders......









Geen opmerkingen:

Een reactie posten