dinsdag 1 januari 2013

Terugblik op een mooi 2012

2013 





A new year has begun! en dat betekend een nieuwe start voor dingen die je anders doen en verder gaan met het goede. Het moment dat de klok 00:00 slaat is voor mij altijd een magisch begin, of afsluiting van iets moois
Inmiddels is het aan aantal uur verder dat een nieuw jaar is ingeluid en al het vuurwerk is opgeruimd. Een super avond was het. Vol gelag, zang en gezelligheid. Zal 2013 nog beter worden dan 2012 ?




2012 was het jaar van beslissingen nemen. Misschien ken je het wel, je leeft je leven en het gaat vanzelf. Soms moet je een beslissing nemen en is het belangrijk voor je toekomst. Er stond een studie keuzen voor mij aan de deur. Ik zag kinderen om mij heen vrolijk al weten wat ze willen later met hun future. Ik zag het nog niet zo voor mij, maar ik denk dat ik nu de goede keuze hebt gemaakt. Ik snap het nog niet zelf hoe ik het heb gesloten maar ik wil Logopedie gaan studeren. Ik ben ooit een mee geweest naar een sessie met en logopediste, en ze deed he Zo leuk! 
Een eigen bedrijf runnen met een praktijk leek me het einde. De tijd daarna kwamen er zo veel studie testen voorbij dat ik het niet meer wist en ook niet meer kon kiezen. 
Toch ben ik er samen met mijn moeder uitgekomen en kijk ik er naar uit om te studeren.

Een andere grote stap in 2012 was het einde van de te lang durende verbouwing.
We zijn 10 jaar gelden verhuist van Gouda naar Ruinerwold. De boerderij waar ik nu in woon was een mooi schrootjes paleis. Schrootjes zijn houten plankjes waar het hele huis mee betimmerd was aan de binnen kant. ongeveer 6 jaar hebben we verbouwd, en het is nu eindelijk klaar. Het is nu heerlijk ook beneden te zitten, lekker warm bij de kachel. Ik denk dat alleen de buiten muren zijn blijven staan en dat binnen in huis alles gehusseld is. Mijn vader heeft ook een zelf mijn slaapkamer gemaakt en daarom ben ik ook heel trots op hem.


Veel van jullie wisten het denk ik niet, maar een aantal jaren heb ik gezongen in een koor. Dat was ontzettend leuk en erg leerzaam. Maar helaas moest ik er afgelopen zomer mee stoppen omdat ik 16 was geworden. Dat is een soort van regel bij het koor. Je gaat naar verschillende groepen en als je 16 bent kan je er voor kiezen om naar een jeugd koor te gaan. Ik heb daar voor nu nog niet voor gekozen omdat ik heb erg druk heb op school. Ik mis het zingen met elkaar wel erg dus misschien ga ik weer beginnen als ik het wat rustiger heb.


Maar de Leukste van 2012 is het beginnen met Everflair. Het is een hele nieuwe weg die ik ben ingeslagen en ik vind het elke dag leuker. Het doet me goed dat ik elke keer als ik iets heb bedacht ik niet toestemming van iemand hoef te hebben of hoef te overleggen over iets. Ik kan doen wat ik wil met mijn blog en er komen zulke leuke reactie op terug :D
2013 wordt een spannend jaar en ik heb heel benieuw hoe het gaat lopen, met school maar ook zeker met Everflair. Everybody a happy new year!

Veel liefs
Mare  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten