maandag 7 januari 2013

Glossybox by Kryolan - Blush Glossy pink



Blush Blush Blus, elk merk heeft wel een blush uitgebracht. Vandaar is Glossybox samen met een bedrijf om tafel gaan zitten om een blush op de markt te brengen. Dit durfde ze samen met Kryolan wel aan met als deze blush tot resultaat.



De naam is 



En wat een geweldige kleur. Erg koel maar toch meisjesachtig. Prachtig.
De pigmentatie is toppie. Ik hoef alleen maar mijn kwast in op de blush te leggen en er zit al genoeg poeder aan mijn kwast. Wil je deze blush combineren met een highlighter dan is het een aanrader om ook een koele highlighter te gebruiken. Niet een highlighter met een gouden ondertoon maar met een zilveren.

Ik hoop dat jullie de kleur goed kunnen zien op de foto, want de blush past erg goed bij mijn huidskleur, maar ja dan zie je de kleur iets subtieler. Wil je weten wat voor soort ondertoon je hebt, kun je het beste bepalen voor koele en warmen kleuren aan te brengen op je huid en simpel weg te vergelijken wat het beste bij je past. Iemand anders kan je ook om advies vragen wat het beste bij jou past. Helaas kan deze blush niet in de winkel kopen, maar zat hij bij de Glossybox van December 2012. Wat een super leuke box was omdat er glitterende kerst producten bij zaten. De advies prijs van deze blush is 12,90.



xxx Mare




.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten