vrijdag 11 januari 2013

Wilde rozen Crèmebad - Weleda


Sorry jongens, Weleda blijft maar terug komen. Ik kan er gewoon niks aan doen. Ik blijf er maar omheen draaien maar ik vind Weleda een erg fijn merk. Als eerder kam er in een review de Weleda ontspannende lavendel olie voorbij, en nu is er ook deze olie in de geus roze. Weer te ontspannend. Don't try this at home, als je nog een belangrijke toets moet leren. Dat was mijn goede plan. Je kan dat vast wel samen in een doen, en leren en lekker badderen. Uhm nee het verliep niet goed af. Ik dommelde in slaap en werd later pas wakker en alle concentratie die ik nog had was van mij af gespoeld xd

Wat een lekkere geur is die roze geur. Ik moet zeggen dat de meningen over de geur van roze erg verdeeld is. Lavendel is wat algemener wat vrouwen meestal associëren met de zelfde dingen zo als bijvoorbeeld ontspannend, slapen, rust. Maar de roze geur is voor sommige mensen denk ik te duf. Ik zelf vindt het meestal echt een lekkere geur, maar ik snap wel dat je het soms niet kan hebben. 




Behalve roze olie bevat het ook jojoba olie en olijfolie. Dit verzacht de huid en beschermt het tegen uitdrogen. De onverzadigde vetzuren zorgen er voor dat de olie snel wordt op genomen. In een eerder artikel vertelde ik ook hoe je thuis je zelf kan verwennen met een pedicuren. Salie olie is zeker een aanrader om dan te gebruiken maar een olie die je in bad gebruikt zijn ook zeker fijn. Net zo als deze roze olie. Omdat het bedoeld is om in bad te gebruiken, zodat het snel intrekt in je huid zal dit ook gebeuren met je voeten. Hoe meer je de olie rond wrijft hoe meer de geur zal vrij komen. Experimenteer er mee en ontdek welke geur jij het lekkerste vind. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten