donderdag 3 januari 2013

100ste post & Bday party

Hoera!!!
dit is de artikel nummer honderd die ik plaats om mijn blog.
Ik vind dat de tijd echt super snel is gegaan, en ik wil jullie bedanken voor het lezen van mijn artikel.
Wat mijn plannen zijn met Everflair?
Voor nu moet ik het maar zien wat de toekomst brengt. Ik ben nu zeventien en nog niet erg ervaren met het bedrijfsleven of in het zakelijke wereld. Natuurlijk zou ik erg graag met een bedrijf willen samen werken of zelfs een eigen webshop hebben, maar daar is het nu nog te vroeg voor. Een droom zou ook zijn om uitgenodigd te worden voor een pers ivent. Maar dat zijn nog stoute dromen ;)

Vandaag is ook nog een speciale dag because it's my birthday. Ik ben 17 jaar geworden. jaja poe een hele leeftijd. Ik was al bang dat mijn broertje mij om 00:00 zou wakker maken, maar gelukkig was hij niet zo evil dan ik dacht. In de middag kwamen een aantal mensen gezellig een stukje verjaardagstaart eten. Dit is de verjaardagstaart. Ook had mijn moeder een monchoutaart gemaakt zodat de mensen konden kiezen wat ze lekker vonden. En natuurlijk was het tijd om cadeautjes uit te pakken.







                                                               Oelala lekkerrr

Ik heb erg leuke dingen gekregen en het avond eten was ook zooo lekker. Eerst zouden we uit eten gaan, maar ik dacht ja thuis eten is eigenlijk net zo leuk. Daarom gingen we gourmetten :D
Met gourmetten ga je voor je zelf koken met een klein pannetje. Daar kan je van alles in doen zo als pannenkoeken en een eitje. Dit lekkers had ik allemaal tot mijn beschikking:


Mijn buikje heb ik goed rond gegeten en het was heerlijk. Wat ik vooral lekker vind om een eitje te maken met spekjes en wat groeten, een soort van omelet. Stokbroodje met kaas en dat smelten in een pannetje is ook jammie jammie. Wie is de mol kijken hoort er natuurlijk ook bij. Oee het is zo spannend nu al, na de eerste aflevering. Maar het is wel tijd om naar bed te gaan want morgen moet er gewoon weer gewerkt worden.

                                              en Daisy hield het ook maar voor gezien.
 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten