vrijdag 14 december 2012

Tag: Blog to love #3

Dit is het laatste deel van de tag.
Zoals ik al vertelde heb ik de tag in 3 delen opgesplitst, omdat ik dacht dat jullie dat leuker zouden vinden dan een lang artikel met 15 vragen.
Laat me weten of het ook zo is, voor in het vervolg. Maar voor nu de laatste 5 vragen.


11. Krijg je wel eens negatieve comments?

De wereld van het internet is hard. Daar is menig mens het denk ik met mij eens. Op twitter kan het er nog harden aan toe dan op youtube, want er zijn mensen die hard worden afgekraakt en iedereen leest het. Negatieve comments krijgen is natuurlijk nooit leuk, maar als je nog niet zo lang blog zo als ik heb je er weinig mee te maken. Ik heb bij andere bloggers erg gemene dingen gelezen en ik vind het knap hoe ze hier mee omgaan. Ik zelf heb nooit een echt negatieve comment gekregen, maar wel een opmerking. Misschien zou jij het beschouwd iemand anders het als een negatieve opmerking, maar ik zie het anders. Er is een groot verschil tussen een gemene opmerking en opbouwende kritiek. Een tip voor andere bloggers; probeer uit elke opmerking een verbeterpunt te halen. Uit de opmerking ( grof gezegd) je bent raar, kan je natuurlijk geen positief tintje in vinden, maar op basis waarvan is het gebaseerd. Dat is de vraag. Wat mij betreft is iedereen een beetje raar op mijn eigen manier. Geeft iemand de opmerking ' je praat saai' dan is het een kritiekpunt waar je iets aan kan veranderen, zodat het  voor je zelf ook fijner wordt om te bloggen.






12. Plaats je iedere dag een nieuwe post?

Dat probeer ik wel te doen. Ik moet ( helaas) nog wel naar school, en school houd er van veel opdrachten voor thuis op te geven. Bovendien heb ik op zaterdag ook een baantje. Daarom is het soms wat lastig om een artikel te schrijven. Om toch elke keer wat nieuws te laten lezen plaats ik dan de dag erna twee artikelen. Een nieuwe en het artikel die ik de vorige dag wilde plaatsen. Ja het leven van een tiener is nog niet zo makkelijk xd

13. Wat voor soort lay-out heb je? Heb je hem zelf gemaakt?

In de loop der tijd is de lay-out een aantal keren verander. Ik had in mijn gedachten om in een oogwenk een beeld van mij te laten zien. Daarom staan er in de lay-out bijna alleen maar foto's die ik zelf heb gemaakt. Een aantal zo als de foto van mij bij de fontein en de vlinder bij de struik zijn gemaakt in de afgelopen zomervakantie. Vakanties zijn voor mij erg belangrijk want dan kan ik de aandacht geven aan mijn familie die ik zou willen geven. Familie is voor mij en voor vele andere denk ik erg belangrijk. Zij zijn er voor mij en ik voor hen en dat vind ik fijn. 

14. Hoelang doe je gemiddeld over een artikel?

Dit verschild. Ik neem de tijd die ik nodig heb, maar meestal ben ik ongeveer een uur bezig. Als eerste maakt ik foto's van een product als ik er een review over wil maken. De volgende stap is het bewerken van deze foto's. Vaak snijd ik ze bij of verander het licht, maar dit is niet de klus die de meeste tijd in beslag neemt. Ik heb Dyslexie en dat berekent dat ik het lastig vind om de goede spelling van een woord te weten. Ook de zinsopbouw is iets waar ik op moet letten en daarom lees ik het nog een aantal keren na, om de fouten er uit te halen. Hierna sla ik het artikel op voor publiceren. 



15. Heb je in het echt contact gehad met andere bloggers?

Helaas nog niet. Het lijkt mij erg leuk, want het betekend dat je ook een moment hebt waar je van elkaar kan leren. Ik sta nog niet ingeschreven bij persbureau's en dat ik denk ik de reden dat ik nog geen andere bloggers heb ontmoet. Op een evenement van een merk ben je namelijk niet de enige die is uitgenodigd. Het kan zo maar zijn dat er naast jou nog 20 man is uitgenodigd voor bijvoorbeeld een lancering van een nieuw geurtje. Ik kijk er erg naar uit naar dit moment dat ik er wel bij mag zijn. 

Ik hoop dat jullie meer over mij te weten zijn gekomen, en plezier hebben gehad om deze tag te lezen
                                                                                            Liefs. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten