vrijdag 21 december 2012

Colour care lipstick



December, december. Het is de maand van de feestdagen en lekker knus binnen zitten.
Voor de kerst had ik deze mooie lipstick van de Etos gekocht, en hij is echt mooi.
De kleur is donker roze met hele kleine subtiele glitters. Ideaal voor de kerst.


Het is de Colour care lipstick in kleur nummer 104. Wil je een diep donker roze kleur op je lippen, dan moet je er wel twee of zelf drie keer met je lipstick over heen gaan. De dekking is dus niet optimaal. Je kan dit doen door één laagje aan te brengen en 1 á 2 minuten te wachten tot dat je ziet dat de kleur redelijk is in getrokken. Ga er dan voor de tweede keer overheen en je zult zien dat de kleur dieper en donkerder is.

Een voordeel is, je kan deze donker roze kleur staat leuk bij eigenlijk alle kleuren. groen, grijs, bage, wit etc.
Het enige minpuntje is, dat de dop van mijn lipstick wat los op de verpakking zit waardoor hij er snel afvalt ook in mijn tas en dan zit de boel in de de lipstick. Dit is mij maar een keer overkomen want nu gebruik ik het alleen maar thuis.
De kleur blijft niet de hele dag zitten, maar zeker wel een uurtje of drie en mijn lippen blijven zacht.
Voor dit mooie lipstickje betaal je in de Etos 2,89.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten