maandag 10 december 2012

Tag: Blog to love #2


Dit is het tweede deel van de tag, Blog to love.
Have fun!

6. Hoeveel comments krijg je gemiddeld per artikel?

Dit verschilt heel erg. De ene keer is dit anders dan een andere keer. De meeste comments krijg ik op mijn video's die ik op Youtube hebt staan. Ik vind het ontzettend leuk om deze te lezen en te reageren. Het doet veel met me om te zien dat mensen het waard vinden om een reactie te plaatsen. Je weet dat je een blogger bent uit heel veel, maar toch zijn er mensen (vooral meiden) die het met je eens zijn of een andere mening met je willen delen. Erg leuk is dat :)

7. Werk je samen met bedrijven? 
Ik blog nog niet lang, en ik weet ook niet welke kan het op zou gaan. Veel bloggers hebben een webshop gekoppeld aan hun blog, wat mij ook een uitdaging lijkt. In feiten heb je dan je eigen bedrijf en ben je hier ook verantwoordelijk voor. Dit is wel heel ver in de toekomst maar het zou kunnen dat het gaat gebeuren. Ik ben nu 16 jaar en ik vind me zelf wat jong om me te mengen in het wereldje van het samenwerken met bedrijven. Eest wil ik mijn diploma halen, en dan zie ik wel verder. Mocht ik hulp nodig hebben met een ander bedrijf lijkt me dat een hele uitdaging, maar voor nu werk ik niet samen met een ander bedrijf.

8. Met wat voor camera maak jij foto's bij je artikelen ?

Dit is van af het beging het zelfde geweest. Mijn ouder hebben een jaar geleden een camera Canon S90 gekocht en die is van goede kwaliteit. Als het licht niet goed valt zijn er verschillende standen om dit te verbeteren. Toch zou ik later een spiegelreflexcamera camera willen, of een video camera voor meer scherpte. Met deze canon stel je toch minder goed scherp tijdens het inzoomen of filmen.
Canon S90












9. Waar haal jij je inspiratie voor nieuwe artikelen vandaan ?

Overal vandaan eigenlijk. Ik heb een tijd geprobeerd om een paar weken van te voren een planning te maken voor de artikelen op mijn blog, maar dat wilde niet lukken. Ik kreeg simpelweg geen inspiratie. Ik heb het gevoel dat ik van dag tot dag leef. Gelukkig kan ik voor school wel planningen maken, maar voor invullen van een vakantie wil niet. Ik ga voor mijn bureau zitten en bedenk wat ik wil schrijven. Vaak heb ik eerst mijn kamer op geruimd want dat is ook een rare tik, ik kan niet werken in rommel. Tijdens het opruimen kom ik spulletjes tegen die leuk zijn voor mijn blog, of waar ik iets mee kan maken. Op deze manier kom ik aan inspiratie. Ideeën voor looks haal ik uit het weer. Is het een grauwe dag, dan is het tijd voor blauw met een vleugje grijs. Inspiratie bron is dus filosofisch gezegd 'het leven'. 

10. Welke beautyblogsgers geven jou veel inspiratie?

Iedereen kent wel de grote blogger zoals Mascha van Beautygloss en Serena van Beautylab. Dit zijn ze ook terech. Ze weten waar ze over praten en geven anderen en ook mij motivatie. Ze stralen hun energie op je over, wat best raar klink als je iemand zie op een scherm. Een ander meisje Diana van Disfordazzle is ook great. Ze heeft zo haar eigen styl, die super leuk is. Ze is 18 jaar en doet het ZO leuk. Het is moeilijk om haar styl te omschrijven maar je moet je het echt even zien. Ze maakt leuke haar tutorials en veel meer. Haar blog ziet er ook kei mooi uit. Heel persoonlijk en daar hou ik wel van. Het knapste vind ik dat ze het helemaal zelf doet. De video's bewerken en het maken van haar blog. Veel grote meiden hebben hulp van een bedrijf, maar zij niet. Ga zo door Diana.  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten