vrijdag 19 oktober 2012

shiny diamond nail art design.


Met de nieuwe aankoop van 12 oktober namelijk een rhinestone wiel heb ik een nail art designs voor jullie gemaakt. Er zitten prachtige steentjes en kleine beads in.
De eerste paar stappen die ik altijd volg om mijn nagels in goede conditie te houden zijn het aan brengen van de nail Brightener en de nail Repair. Alle bij zijn ze van het merk Trind. Wil je hier meer over weten kan je de video over mijn nagel routine bekijken.


Nu kan ik beginnen met het design. Met de Tip painter van Essence trek ik een smak streepje precies op de rand tot waar je ook altijd een frensh manicure maakt.


De lijn hoeft niet perfect recht te zijn, want je gaat er deels overheen met de breads. De volgende stap is om lichtblauwe kleur aan te brengen boven de witte manicure streep.Hier voor gebruik ik een naamloze nagellak, maar je kunt de nagellak zien op de foto van gebruikte producten. Natuurlijk is elke kleur blauw geschikt. Zorg er voor dat het de witte kleur een stukje overlapt, want dat zorgt voor een mooie overgang van kleuren. 



Zoals je kan zien heb ik aan het topje van mijn nagel een lijntje donkerblauw gezet. De kleur die ik gebruik ik van het zelfde onbekende merk als de lichter blauw.

Breng blanke nagellak aan om er voor te zorgen dat de steentjes blijven plakken. Ik heb een blanke nagellak gebruikt die uit het setje kwam van "This is" samen met de steentjes Plaats een blauwe rhinestone in het midden van de witte lijn. Elke maat van het steentje zal goed zijn. Ik heb een 2mm rhinestone gebruikt. Nu moet je iets sneller te werk gaan. Dip een saté prikker of iets anders waarmee je precies kunt werken in de blanke nagellak. Nu blijven de beads kleven aan je prikker zodat je ze kan  aanbrengen op de nagel. Duw de beads in de vorm dat jij mooi vind. 



Ik heb de beads in een kleine letter"m"geduwd met boven op een innimini piramide. Voor de finishing touch een glinsterende topcoat van de Hema zodat de diamonds op zn plek blijven zitten.


Tadaaa ;) good luck.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten