woensdag 24 oktober 2012

Metalica 88 kleuren palette

Zo veel mooie kleuren in één palet!
Ik ben helemaal blij met dit palet. Het fijne er van is dat ik niet meer losse kleine doosje hoef te gebruiken die ik vaak kwijt raak ;)
Dit oogschaduw palet heb ik online besteld wat me goed bevalt. Ik vond het redelijk lang duren voor dat ik het in huis had, maar dat was het 
enige nadeel.

Het zijn de metalica/natuur tinten die in het palet zitten. De mooiste kleuren vind ik de highlighters (links onderin) en de bruin grijze kleuren (in het midden) Ik kan hier zeker mooie looks mee maken, en dat krijgen jullie ook vast te zien. 


Dit zijn een paar swatches van mooie kleuren uit het palet. Het valt me op dat ze goed gepigmenteerd zijn en dat is altijd goed. 
Een aanrader is het zeker vooral nu met de herfst. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten