zondag 28 oktober 2012

All season nail art design.


Het is belangrijk om je nagels te beschermen tegen nagelverkleuring en in scheuren. 
Hier voor gebruik ik altijd de Base coat van Trind. Wil je hier meer over weten kan je de video bekijken over mijn nagel routine. 



De tweede stap is maak een french manicure met een bruine kleur. Ik gebruik de Eccense multi demension xxxl shine nail polish in de kleur 39 spicy. Maar elke kleur bruin zal goed zijn. Het is niet erg als je french manicure niet perfect is want we gaan op de rand beads plaatsen.


Nu gaan we lekker knutselen. Kies een stuk papier wat je mooi vind. Ik heb gekozen voor een glanzend stuk cadeau papier in een goude shiny kleur, omdat goud goed bij bruin vind passen.
Knip van je papier kleine snippers zodat ze op je nagel passen. Het is handig om hier een klein schaartje voor de gebruiken.


Breng te papier snippers op de nagel aan. Als je nagellak nog nat is kan je ze er zo in leggen, maar wat  ik gedaan heb is eerst nog een laagje doorzichtige nagellak opgesmeerd, voor de zekerheid dat de snipper zouden plakken

Het enige wat nog moet gebeuren is de beads oppakken. Doe dit op het randje van je franch manicure. Breng een top coat aan zodat je design lang blijft zitten en your done.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten