dinsdag 9 oktober 2012

Autumm nail art design


De herfst kleuren van dit jaar zijn zeker de warme kleuren zo als; bordeaux rood, en mosterd geel.
Deze kleuren gebruik ik ook voor mijn nail art van deze week.

Begin met het aan brengen van een laagje basecoat, om je nagels te beschermen tegen verkleuring van je nagels. Nornaal gesproken gebruik ik de basecoat van Trint, maar mijn nagels zijn redelijk verslapt door bv aftewassen zonder handschoenen. Wil je sterkere nagels, dan adviseer ik om de Nailrepair van de Trint lijn te gebruiken. Het fijne aan deze nagelverharder vind ik de kwaliteit. Met andere nagelverharders gebeurde het wel eens dat mijn nagels juist te hard werden en heel snel afbraken.


Een laagje van de Bourjois dangereusement rouge is voldoende voor een diep mooie rode kleur. Laat dit goed drogen.




Voor het paroon op mijn nagels heb ik gekozen voor de H&M Duo nail polish, Golden nails
Breng wat nagellak aan op een apart papier. Met een nailart kwastje, waar helaas geen nummer of maat op staat trek ik twee diagonale strepen die evenwijdig aan elkaar lopen. Met een  saté prikkel zal het ook lukken. Probeer deze twee lijnen zo dun mogelijk te maken, want dan heb meer ruimte over voor de curls.


Start met je pencil/saté prikken in het midden van de twee lijnen en maak een bocht naar buiten. connect die bocht met de lijn. Nu heb je, je eerst curl. Het geeft een speels effect als je niet alle krullen het zelde maakt. Finish design met een topcoat en your done. Uiteindelijk is dit het resultaat.



                                Deze nail art kan natuurlijk ook met andere kleuren succes :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten