woensdag 17 oktober 2012

Veet Ontharingscrème gevoelige huid.




Er zijn verschillende manieren om je benen te ontharen, zoals een ontharingscrème te gebruiken. Wat je ook kan doen is je benen harsen of scheren. Ik ben er nog niet uit wat voor mij de handigste manier is van het ontharen mijn mijn benen. Het voordeel van scheren vind ik dat het pijn loos en simpel is, maar een nadeel voor mij is dat mijn haren als een gekke terug groeien.
Een plus punt van je benen harsen is dat je haren wel zes weken weg blijven en op langer termijn niet meer terug groeien, maar het nadeel telt ook erg zwaar. Elke keer als ik me er toe heb kunnen zetten om mijn benen te harsen doet het toch weer zo pijn. Soms voel ik het minder dan anders, maar in het algemeen is het niet pijn loos xd.









Wat ik dus ook heb uitgeprobeerd is de ontharingscrème van Veet. Veet prijst hun product aan als een crème Waar vervelende uitslag en stoppels snel verleden tijd zijn  en je er geen last meer van hoeft te hebben.Met Veet Ontharingscrème gevoelige huid helpt je die gênante bultjes te voorkomen. Deels van deze beschrijving vind ik waar. Ik ga in dit artikel in op het product zelf, en ik het vervolg zou laten zien hoe je de crème zou kunnen gebruiken.
Voor de Ontharingscrème heb ik 6,99 betaald en je kan het verkrijgen de drogist.
De eerste indruk van mijn aankoop was, dat het nog wel eens zou kunnen gaan werken.
Eerlijk gezegd viel het mij enigszins tegen. De geur is zeker niet lekker. Je kent vast wel de geur van zweet. Die geur lijkt wel gemengd te zijn met een zalfje. Al niet prettig in gebruik. Er wordt een spatel bij geleverd, maar of dit een toevoeging is...
Met de spatel kan je de crème niet gelijk matig verdelen, dus heb ik mijn andere been met mijn handen in gesmeerd, maar als gevolg dat mijn handen erg lang nog roken naar de niet zo lekkere geur van de crème. Op de achterkant staat een kleine beschrijving waarin wordt uitgelegd hoe je de ontharingscrème kunt gebruiken. Hier staat dan ook hoelang je het er op laat zitten namelijk 5 minuten. Ik heb het er zeker dikke 8 minuten er op laten zitten. Het resultaat; mijn hardnekkige been haren waren er nog. I was flabbergasted. Oke nieuwe poging dacht ik  bij mij zelf. Dit maal heb ik de crème 15 minuten laten zitten, en dit was lang genoeg om de haren te verwijderen. Omdat ik zo veel had lopen smeren met de niet geheel prettige spatel waren mijn benen wat geïrriteerd. Links op de foto kan je zien wat voor product ik toen heb gebruikt. Blijkbaar had ik die al in huid. Het is de na verzorging van Veet ontharingscrème lijn. Een lekkere, verkoelende crème voor na het ontharen. Op de rechter foto zie je de tube van de ontharingscrème.
Mijn mening over de meeste geteste producten is vaak positief, maar dit keer niet. Het viel me echt tegen. Mijn droom over de perfecte methode om mijn  benen glad te krijgen, is nog niet in vervulling gegaan.
Ik ben erg benieuwd naar hoe jullie je beenhaartjes verwijderen, so let me know ;)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten