vrijdag 5 oktober 2012

Oogpotlood budget top 3

 Oogpotlood is een product wat meiden vaak elke dag wel gebruiken. Je kan het overal rond om je oog gebruiken. Wat het meest voor komt is op je onderste wimperrand. Ik zal nog een apart artikel maken over het gebruik van oogpotlood. Ik zelf gebruik oogpotlood vaak om mijn ogen meer dementie en expressie te geven. Het enige nadeel van een oogpotlood is het verwijderen er van. Met alleen make-up remover kom je er niet. Mijn manier van het verwijderen van mijn ooglotlood is om het weg te halen met een wattenstaafje. Hier mee ga ik langs mijn wimperrand en haal ik alles weg.

nummer one

De NYC- Kohl brow/eyeliner pencil.
921 Jet Black
Dit oogloplood is mijn topper omdat geen enkele oogloptoop blijf zolang zitten als deze. Breng ik hem in de morgen aan dan zit het voor dat ik ga slapen nog op mijn ogen. Nog een plus punt is dat de verpakking zo groot is en dat is ideaal want je doet er heel lang mee. Very special! Nyc producten zijn ook helemaal niet duur en makkelijk verkrijgbaar. Deze heb ik gekocht bij de Kruidvat in Meppel, voor maar 1,99.


en op de 2e plaats staat: 


Veravalenti eye linder 01.
Deze zat bij mijn glossybox van de maand augustus. De het potlood is heel zag en smeert snel op mijn houd, wat overigens bij de andere twee wel wat langer duurt voor dat het kleur af geeft. De glossybox geeft er nog een tip bij; houd de punt scherp zo krijg je een mooier resultaat. Helemaal mee eens en raad eens er zit een puntenslijper aan de dop, dus zo kan ik overal de punt slijpen. De prijs van dit pencil is 3,90. 


Last but not least:

 
Max eye-liner
Deze budget ooglotlood komt van de actoin, en het heeft mij verbaast. Over de make-up van de action is mijn mening verdeeld. De oogschaduw vind ik geen aanrader, maar de oogpotlood wel. Ik heb het gekocht samen met de mascara en die is ook verbazingwekkend fijn. Aan de top zit ook een puntenslijper net als het potlood van Veravalenti. Het fijne van het max ooglotlood vind ik het zachte potlood. klink raar maar het smeert heel gemakkelijk uit. Max oogpotlood is absoluut het goedkoopste van het goedkoopste namelijk  0,23 cent. 


De swatches van mijn samengestelde top drie van oogpotloden. 
Boven aan NYC- kohl pencil
De middelste Veravalenti- eyeliner
Onder aan Max- eye liner

Geen opmerkingen:

Een reactie posten