vrijdag 5 oktober 2012

Revieuw Aussie 3 minute miracle deep treatment.


Haarmaskers is een product waar er onvoorstelbaar veel van bestaan. Maar uiteindelijk hebben ze allemaal het zelfde doel je haar voeden. Ik heb het haarmasker: aussie 3 minute miracle  frizz remedy deep treatment getest en het is mijn niet tegen gevallen. Voor de geur zou je het alleen al kunnen gebruiken. Ik heb al vaak te horen gekregen, jeetje mare als je voorbij komt lopen doe je me denken aan een snoep winkel.

Wel beetje een vreemde opmerking maar ik wist dat het ging om mijn haar. Toen ik dit haarmasker
voor het eerst rook was het alsof ik een Bubbelgum voor me zag zweven. De geur is precies het zelfde en ik vind het heel lekker ruiken. Er zit aloe vera in verwerkt wat ontzettend goed ik voor je huid en haar. De verpakking een ontzettend handig.




Het is een slim systeempje. Het zorgt er voor dat er geen haarmasker verloren kan gaan door dat het er uit druppelt. Het deed mij denken aan de verpakking van de Calvé tomatenketchup. Ik ga het proberen aan jullie uit te leggen. Wanneer ik in de verpakking knijp komt er een vliesje omhoog. Hier in is een kruisje gemaakt waar alleen onder druk haarmasker uit komt.
Wat het haar masker doe voor mijn haar is het meer in volume brengen. Na een tijd merk ik dat mijn haar wat futloos wordt. Ik gebruik dan het haar masker en tadaa! volume in mijn haar zonder haarlak te gebruiken. De prijs van dit product is 8,99 voor een fles van 250 ml.
Probeer ook zeker de andere producten van deze lijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten