maandag 8 oktober 2012

Mijn top 3 nagellak



Er bestaan ontelbaar veel lakjes op de wereld,en ook allemaal verschillen. De ene heeft een lange kwast of de andere juist een korte of brede. Het is maar net waar je voorkeur naar uit gaat. Dit zijn voor mij de top vijf nagellakjes.

In de prijs verschillen ze ook erg. Voor mij betekend de prijs niet veel, want ik heb wel mee gemaakt dat een nagellak van Koh net zo goed lakte als een nagellak van NYC.



De nummer one is de Golden rose fashion color. Dat is omdat het de de kwaliteit en het kwastje voor mij het beste zijn. Ik kan mijn nagels heel snel lakken omdat ik in een veeg al klaar ben. Dit is snel en makkelijk. Het belangrijkste is natuurlijk dat je nagellak blijft zitten, en dat doet deze perfect. Is er een nadeel eigenlijk niet. De prijs van het lakje is 2,95.






Dit is mijn nummer twee. De kleur past bij heel veel andere kleuren wat ik niet verwacht had.
Dit is een top herfst kleur, en mooi te combineren met goud. Ik heb het over de Bourjois Dangereusement rouge nummer 29. Deze nagellak heeft het dikste kwastje van al mijn lakjes en daarom gebruik ik hem vaak. Als het kwastje breed ik kan ik sneller maar ook strakker lakken, erg handig dus. Een ander voordeel is elke Etos heeft bourjois in de schapper dus makkelijk te verkrijgen. De prijs die je betaald is 8,50.



número tres: Etos Long lasting nail polish. Het is een prachtige kleur heel erg fris. Het was de favorieten kleur van mijn zomer. Dit lakje is mijn toppertje omdat de kleur heel dekken is. Op de foto heb ik twee laagjes aangebracht, maar dat was meer voor de zekerheid. in principe red je het ook met maar één laagje. Het nadeel van deze nagellak is de kwaliteit. Al na twee dagen zag ik hele kleine scheurtjes ontstaan. Wil je hier meer over weten ik heb er een apart artikel over geschreven.   





Geen opmerkingen:

Een reactie posten