dinsdag 30 oktober 2012

Dr. Hauska Gezichtsbehandeling.

Stap 1.
Stap 3. 
Stap 2.



Stap 4. 

Stap 6. 
Stap 5. 



Ik vertelde jullie dat ik een Dr. hauska gezichtsbehandling heb gehad tijdens mijn weekend Maastricht.
Het was een heerlijk en ontspannende behandeling.

Toen ik binnen kwam, was Veronique die mij ging behandelen nog bezig met het klaarzetten van een aantal spulletjes. Ondertussen had ik mijn voeten in een bak met warm water en heerlijke lavendel olie. Veronique had mijn voeten in een doek gewikkeld, zodat je huid niet kan uitdrogen en rimpelen.

In het midden van de kamer stond een stoel, die ook omlaag kon zodat je op je rug lag. Eerst begon Veronique met het los maken van mijn nekwervels door mijn hoofd van links naar rechts te bewegen. Ik kreeg een haarnetje om, zodat mijn haar niet in de weg zat, en de kans klein was dat olien of crème in mijn haar zou komen.


De eerste stap was het reinigen van mijn gezicht. Ik had mijn oog make-up al verwijderd met de reinigingsmelk.Vooral een droge, gevoelige huid heeft een zachte reiniging nodig. Met de verzorgende jojoba- en amandelolie, versterkende wondklaver en speciale extracten uit granen heeft Dr.Hauschka Reinigingsmelk een vetregulerend effect en voorkomt zo het uitdrogen van je huid. Maar je weet nooit wat er achterblijft op de rest van je gezicht. 
Daarom werd mn gezicht gemasseerd met de gezichtsreinigins crème. De romige basis van amandelen behoudt de natuurlijke hydrolipidenlaag van je huid. Daarnaast verfijnt Gezichtsreinigingscrème de poriën, stimuleert de uitscheiding en zuivert.

Nu was het tijd dat mijn huid geïnspecteerd werd, en de onzuiverheden verwijderd werden
Na de inspectie werd er op mijn ogen voorzichtig de oogcrème aangebracht wat de huid rond om je ogen verstevigd en hydrateerd. Hoogwaardige plantaardige oliën van avocado, macadamianoot en duindoorn verzorgen en beschermen het gebied rond je ogen en zorgen voor een ontspannen en glad aanvoelende huid. Er werden twee wattenschijfjes overheen gelegd, zodat mijn ogen konden kalmeren. 
Ondertussen was Veronique bezig gedaan met het maken van mijn gezichtsmasker. Ze vertelde als ik thuis een masker wil gebruiken ik er aan moet denken dat ik mijn hals ook mee neem. Je hals is immers ook huid die verouderd met de jaren (dat duurt gelukkig nog even) maar je wil die wel voorkomen of verminderen. 
De werking van het Dr.Hauschka Gezichtsmasker is geba- seerd op de gecombineerde werking van natuurlijke heilzame aarde en de ontstekingen tegengaande en uitscheidings-bevorderende effecten van Oost-Indische kers en toverhaze- laar. De diepreinigende, zuiverende kracht maakt meeëters en verhoorning los. Oost-Indische kers werkt stimulerend op het gezonde uitscheidende vermogen van de huid, toverhazelaar versterkt en verfijnt de huid.

Het masker werd er 10/15 minuten op mijn gezicht gelaten, en ondertussen werden mijn voeten gemasseerd. Mmm... Heerlijk!
Het masker was ingetrokken en mocht er af. Dit werd gedaan met een warme handdoek. De andere crème werd zo ook van mijn gezicht gehaald. Ik voelde al gelijk verschil. Mijn huis was fris en zacht.
Yeay het was massage tijd, het was geen vluchtige massage maar een heerlijke ontspannende 20 minuten. Waar bij ze haar kwasten gebruikte om over mijn gezicht te strijken.

Als afsluiting gebruikte Veronique de gezichtsolie om mijn huid weer in balans te krijgen. Dr.Hauschka Gezichtsolie helpt je huid haar talgproductie te normaliseren. Door het verbeteren van de elasticiteit van de poriën ontstaat er een verfijning van je hele huidbeeld. Je huid kalmeert, neigt minder naar ontstekingen en gaat er weer stralend uitzien.
De na verzorging bestond uit de Gezichtscrème Melisse. Hier word het volgende over gezegd. 
Een gemengde huid heeft aandacht nodig. De verzorging van een gemengde huid is een kwestie van het herstellen van de balans. De huid bestaat uit twee verschillende huidbeelden die elk een eigen verzorging nodig hebben: een hydraterende verzorging voor het droge gedeelte en een regulerende verzorging voor het vette gedeelte.

Zoals ik al zei was de behandeling erg fijn, en mijn huid is er zeker de dagen erna egaler op geworden.  Iets waar ik erg blij mee ben.
Veronique ik wil je bedanken voor fijne gezichtsbehandeling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten