zondag 21 oktober 2012

Garnier BB cream

BB cream is in de beauty wereld een hype aan het worden. Overal op de wereld wordt er door alle merken BB cream ontwikkeld. Van Doir tot Kruidvat eigenmerk noem het maar op. Maar wat is BB cream nou eigenlijk?
BB cream is oorspronkelijk ontwikkeld door een arts om wondjes van de patiënten sneller te laten genezen, maar ook om te bedekken. Celebs in Azie gingen het ook gebruiken als een foundation op hun gezicht en sindsdien is het razend populair te worden.
Ik heb de bb cream van garnier getest voor jullie en dit is het resultaat.

Ik had eerder in een shoplog verteld dat ik twee keer een deze bb cream gekocht had omdat de eerste keer de cream veel te donker wat. Dit is een tip; kijk goed in het daglicht of je de goede kleur gekozen hebt. Garnier heeft de cream in twee tinten op de markt gebracht. BB cream voor de lichte huis en voor de getinte huid.
De kleuren samen vormt voor mijn huidskleur de perfecte tint.



De miracle skin perfection wordt aan bevolen voor de gemengde huid, maar persoonlijk vind ik het voor mijn huid te droog. Dit is voor iedereen natuurlijk anders, maar ik merk wanneer ik het gebruik heb mijn huid stugger aan voeld ipv soepel. Deze bb cream geeft een medium dekking wat mooi in voor in de zomer.

Garnier heeft er zeker goed aan gedaan om de verpakking te veranderen, want doordat er een tuitje aan het uiteinde zit loop je niet de kans om  te veel bb cream te pakken.






Hier zie je de twee kleuren. De bovenste kleur is voor de getinte huid en de onderste voor de lichte huid. Ik combineer deze twee kleuren. Ik weet nog niet of voor mij deze bb cream de top is, want het is redelijk zichtbaar dat ik een foundation op heb. Dit komt omdat het op mijn huid blijft liggen, maar ook dit is voor iedereen anders. Ik heb er dus een gemengde mening over. het is zeker een bb cream waar je wat aan hebt en een goede bescherming geeft, maar voor mijn huid type moet ik misschien verder kijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten