zaterdag 9 februari 2013

Review Maybelline new york Shadow duo


Voor de Maybelline fans zijn er een reeks mooi duo's uitgebracht, zodat je gemakkelijk mooie kleuren met elkaar kan combineren.Voor de shimmery look zijn dit ideale oogschaduws. De naam van dit palette is Cosmic Black.
De oogschaduws hebben een professionele en luxe uitstraling, omdat het zwart witte mooi afsteekt tegen de doorzichtige deksel. De deksel zit vast aan scharniertjes, maar wat mijn verpakking heeft dat het moeilijk open gaat. Menige nagel is al gebroken omdat ik het doosje niet open kreeg. Ik weet niet of dit het geval ik bij alle oogschaduw duo's maar ik denk het niet. Als jij dat ook last van heb, kan je het doosje gewoon een beetje open laten want de scharniertjes blijft dan gewoon staan.  




 
 De oogschaduw is gebakken en de pigment zou hier door sterk moeten zijn, maar dat is mij tegen gevallen.



Ik maakte swatshes met mijn vingers, en je ziet een duikelijke zwarte kleur op je vingers, dus ik dacht Oo wauw dat is leuk samen met de glitters.
Daarna bracht ik de kleur aan op mijn huid, en dan is dit het resultaat.



Dit is dus niet wat ik had verwacht. De zwart is lichtgrijs geworden en de roze kleur meer een hightlighter. 
Maar nu ik weet wat voor kleuren dit duo palette heeft, kan je er erg mooie looks mee maken. Dus geen smokey eyes helaas met deze kleuren, maar wel subtiele stralende oogopslag.
De prijs van dit duo oogschaduw palette is 12,00. 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten