vrijdag 12 april 2013

Colour care Lipstick



Van lipsticks kan je maar niet genoeg hebben. Gelukkig heeft de Etos een uitgebreid assortiment waar voor ieder wat wils te vinden is.
De mooie kleur die ik heb gevonden

is: 112
Het zou wel leuk zijn als Etos de liplick een naam had gegeven, dat maakt de lipstick meer bijzonder en kunnen ze ook spelen met collecties.
 

Dit zeker een Mooie kleuren zijn het zo als ik al zij, en dat voor een goede prijs. Voor een lipstick 2,89. De plus punten van deze lipstick zijn alleen de goedkope prijs en de mooie kleur, en dekkend.





Echter zijn er meer nadelen dan voordelen over deze lipcare line.
De meesten punten liggen aan de verpakking en gelukkig kan Etos daar nog verandering in brengen. De dop van de verpakking valt er bij mij namelijk telkens af. Daardoor kan ik de lipstick niet mee nemen, want dan zitten al mijn spullen onder de roze lipstick. Wat ook niet fijn is, is dat het omhoog draaien van de lipstick niet soepel gaat. Heel langzaam komt de lippenstift omhoog, en dat probleem heb ik ook bij de andere sticks uit deze lijn.

Maar ach, ze hebben mooie kleuren voor een klein prijsje dus over de verpakking zal ik niet te veel over inzitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten