zondag 21 april 2013

Haarlooks door de jaren heen.

De afgelopen 12 kan ik wel zeggen dat mijn haar steeds is veranderd, qua lengte maar ook van kleur. Het leek me leuk om van die afgelopen 12 jaar een overzicht te maken van alle haar kleuren en stijlen die ik gehad heb.
Ik kwam op dit idee omdat we op de school als examenklas zijnde een lijst moesten invullen over elkaar maar ook over je zelf. Een vriendin maakte mij er op attent dat op ik op elke school foto een ander kapsel had. Natuurlijk geloofde ik dat niet, maar ik ben eens gaan kijken en inderdaad, daar stond ik elk jaar weer met een anders kleurtje of een andere lengte.

Voor het eerst verfde ik mijn haren toen ik 11 was. Ik had het niet geplant maar op vakantie bleek het water waar ik zo ongeveer elke dag mijn haar mee, geen water was ;)
Het was namelijk blondeer pree. Door de zon wordt je haar lichter, en niet zo'n beetje ook.

Sommige foto's zijn helaas een beetje wazig, maar het gaat er om je mijn haar kunt zien :)
De rechter dat ben ik, hier was ik 5 jaar.
Deze foto was in groep 8,
en had ik net alle vlechtjes er uit gehaald.
Ik had nog steeds lang haar zo als je kunt zien, en ik had net een krultang gekocht. Jippie ;)

Ach ja, zo'n foto moet kunnen he ;)
op deze foto had ik mijn haar nog nooit geverfd. Hier was ik 12 jaar.


Nog steeds mijn haar nog nooit geverfd, maar wel een stukje korter. 
Ongelukje met het kleuren op vakantie, toen was in eens blond en nog maar 13 jaar.
Na een tijd had ik de uitgroei er uit laten knippen en ook bruin geverfd.
14 jaar was ik.
Nog een tintje donkerder dacht ik maar, nog vrij recent hier was is 15 jaar bijna 16. 
Toen ging mijn haar er in een keer helemaal af, ik wilde een keer wat anders proberen.
Hier heb ik bruin haar, maar kort hierna had ik het met Henna geverfd en was het rood.



In dit model heb ik mijn haar nu, het rode wat de kapper met de kerst vakantie er in heeft gezet is er uit, daar had ik helaas geen duidelijke foto's van maar er staat wel een verslag van die dag online.
http://www.youtube.com/watch?v=NnyUdamnt9M

Met deze foto's heb ik hopelijk een mooi overzicht gegeven van hoe ik er vroeger uit zag. 
Ik ben benieuwd of jij ook wel eens met je haar hebt geĆ«xperimenteerd, en of dat altijd goed is gegaan?

Liefs Mare 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten