maandag 24 september 2012

Max 033 brown vs Doir Suger&spice

De kleur van je blush is bepalend voor het resultaat van je look, heb je een nature look gemaakt kan een koudroze kleur blush er goed bij passen.
Ik ben gaan shoppen bij de action, en heb er een blush gekocht.
Wat mij al gelijk op viel in de schappen van de winkel was dat er twee blushes bij zaten die los waren gekomen van de verpakking. Dit is voor mij al een min punt. De Dior suger&spice heeft dit niet gedaan, maar dit is moeilijk te controleren omdat ze in een mooi doosje verpakt zitten. 

Dit is de de Max blush in de kleur 033 brown
Op mijn arm heb ik swatches gemaakt. De bovenste kleur is Doir en de onderste kleur is Max. Wat mij als eerste opviel was dat de Max blush meer pigment heeft dan Doir. Zoals je kan zien op de foto heeft de Max blush een shimmer in de kleur. Mijn persoonlijke voorkeur gaar uit naar een blush zonder shimmer, tenzij het een gouden warme kleur heeft zoals de blush van Sleek Roze gold. Sugar&spice is een echt musthave, en eigenlijk mijn favoriet. Dit komt door de natuurlijke kleur dat ie afgeeft. Dat zie je al bij de swatch, de bovenste kleur is Doir en de onderste Max. Ik zou beide blushes willen aanraden omdat, de pigmenten zo goed zijn. Voor al de Max 033 brown heeft mij erg verrast. Als je suger&spice van doir wil aanschaffen zou ik er zeker goed over na denken want hij is best prijzig. Namelijk 42,00 euro en de 033 brown van Max kostte 0,99 cent.
In dit geval is er geen vs maar zijn de bijna gelijkwaardig ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten