maandag 3 september 2012

Review longlasting nailpolish







Er bestaan zo ontzettend veel nagellakjes, dus probeer maar eens een goed fijn lakje te vinden waar je echt tevreden over bent. Ik heb de longlasing nailpolish in de kleur baby blue een paar keer uit geprobeerd en dit is het resultaat.









Het eerste voordeel is dat ik deze nagellak gratis kreeg bij iedere 15 euro aan producten bij de etos. Dus cheaper krijg je het niet. Ik verwacht vaak dat de kwaliteit wat minder is omdat de prijs ook niet hoog is. Maar soms is de uitkomst anders dan je verwachting. Een perfect dik laagje laat de nagellak achter na het de eerste keer te hebben opgesmeerd. De dekking van het lakje is dus helemaal in orde. Een nadeel van de nagellak is dat het kwastje redelijk klein is. Ik vind het fijner lakken als het een breder kwastje heeft, en zo ben ik ook sneller klaar.
Na een dag of twee gebeurde er iets waar ik niet zo blij mee was. Mijn nagellak ging scheuren. Dat klinkt misschien een beetje raar, maar er kwamen hele kleine barstjes in mijn nagellak very strange. Wat ik tegen kwam in Meppel in de Kruidvat was een lakje van Catrice in precies de zelfde kleur. Dat vond ik best opmerkelijk aangezien ik dacht dat merken van elkaar de kleuren niet mochten afkijken. Toch ben ik blij dat ik deze kleur heb gekozen, want mijn ervaring met de laktjes van catrice is dat ze heel snel plakkerig worden. De long lasting nagellak past overal bij en neemt heel weinig ruimte in beslag. kortom voor een free nailpolish is het zeker niet verkeerd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten