maandag 19 november 2012

4 Catrice eyeshadow mono's



Een van de bekende merken onder de jonge meiden is Catrice. Ze hebben bijna alles in de schappen en  leuke speciale collecties. En budget zijn ze ook. De Catrice schappen kan je vinden bij de Kruidvat waar ze van alles verkopen van make-up praimer tot lippenstift. Budget en goed wat wil een meid nog meer ;)


  1. De first one is Catrice Swimming with dolphins. Helaas kan ik de foto's op geen enkele manier uploaden, maar bij deze beloof ik dat ik een look ga maken met alle vier de oogschaduw's en kan ik ze beter aan jullie laten zien. Dit is een kleur die groener is dan dat het lijkt. Je kan het zien op de shwatsh foto. Van alle vier de oogschaduw's kan ik ook zeggen dat ze redelijk gepigmenteerd zijn maar zeker niet zo goed als die van het Veravalenti palette.
  2. nummero dos heet Sitting on a volcano. Dit is de meest donkere kleur van het stel en geschikt om bijvoorbeeld onder je waterlijn of in je crease te gebruiken. 
  3. The nobel knight doet zijn naam danken aan zijn kleur. Het heeft de kleur van een harnas van een ridder, sprankelend maar zacht kan ik de kleur omschrijven. Het is een mooie kleur om mee te blende.
  4. Naar mijn mening is We still support green peas een kleur voor onder het wenkbrauw bot of in het binnenste van je ooghoek. Het lijkt namelijk op een highlighter. Dat kan je goed zien op de laatste foto van de vier swatshes van de mono's van Catrice.
Ik hoop dat jullie de kleuren net zo mooi vinden als ik, en de look komt er zo snel mogelijk online.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten