dinsdag 13 november 2012

Keune Brillantine gel Vs Keune Xtreme jelly


Met kort haar wil je dat het niet slapjes naar beneden valt, maar goed in model zit zo als het geknipt is. Met mijn haar vind ik dat vooral belangrijk. Het is namelijk zo dat mn haar van nature niet luchtig of fluffy dus het kan wel wat hulp gebruiken. Er zijn twee producten die ik erg fijn vind. De Keune Xtreme jelly en de Keune Brillantine zijn twee producten uit de styling lijn van Keune. Zo als je kan zien zit er een verschil in de dikheid van de substantie. De brillantine is een wax en de Xtreme is een gel. Ik gebruik ze ook op een andere manier.


Wanneer ik naar school ga en moet fietsen met veel wind is de Brillantine fijn om de gebruiken. Het zorgt er voor dat mijn haar niet alle kanten op vliegt en goed in model blijft zitten. Je zou denken wat is het verschil dan met de Xtreme jelly?
De Brillantine werkt voor mijn haar als een product dat als ik er niks aan doe na het aanbrengen weer gaat hangen maar wanneer ik het met mijn vingers kneed het geactiveerd wordt en ook langer luchtig een speels blijft zitten. Het is moeilijk om uit te leggen, maar ik hoop dat jullie dat begrijpen.


De Xtreme jelly is een product dat ik gebruik het woord zegt het al bij extreme dingen. Moet je het niet heel letterlijk nemen, maar wanneer ik naar een feestje ga bijvoorbeeld is het tijd om mijn haar te stylen met de Extreme jelly. Hier mee blijft het echt perfecto zitten maar vaak wel het gevoel dat mijn haar als een plakkaat op mijn hoofd zit. Maar wel een groot voordeel is wanneer ik ga dansen deinst zijn haar mee. Ik heb wel eens een kuif gemaakt en het is dan wel fijn als het blijft staan. 

Het fijnste van de twee vind ik de Brillantine. Omdat het, het resultaat behaalt wat ik verlang van een goed styling product. Namelijk mijn haar wordt er niet vettig van. Ik loop niet rond met het gevoel alsof ik een dikke plakkaat haar op mijn hoofd heb en het is makkelijk in gebruik. Op de verpakking staat ook beschreven hoe je deze wax het beste kan gebruiken maar ik doe het net iets anders. Ik neem wax op mijn vingertoppen en wrijf het goed warm. Op deze manier smelt het product en is het makkelijk in gebruik. Vervolgens breng ik het aan aan de onderkant van mijn haar en boven op mijn haar. Dus niet aanbrengen bij je haar wortels want dan wordt het vettig. Maar wanneer de wax is uitgesmeerd kneed je je haar en zo wordt de boel verdeeld. De Brillantine gel is ook zuinig in gebruik want je hebt elke keer maar een vinger lik nodig. Voor een pot van 100ml betaal je rond de negen euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten