vrijdag 23 november 2012

I Love strawberries & milkshake lip gloss


De I love... is een collectie van allertij beauty producten waaronder de lip gloss. Ook brengen ze een lipbalm, bath and showercream, body peeling en nog veel meer uit. Dit is onderanderen te koop bij de Douglas. Ik zelf heb ook van een andere geur lijn van I love een lipbalm namelijk de I love limon & limes. Maar er zit zeker verschil in.


De I love strawberries & milkshake is ook niet te vergelijken met een lipgloss van bijvoorbeeld NYX. De structuur is veel dikker en geeft het opvullende gevoel van een lipbalm. Een schimmer lipgloss maakt het ook niet echt waart. Natuurlijk heeft elke lipgloss van zichzelf een shine, maar dat komt vaak door het licht dat er op valt.
Het mooie aan deze lipgloss in wel de kleur. Het geeft net dat subtiele kleurtje aan je lippen wat het nodig had om op te vallen. Een mooi subtiel licht rood kleurtje geeft het af.


Een klein nadeeltje vind ik, maar dat is mijn persoonlijke mening is de manier waarop je de lipgloss moet aanbrengen. Een losse applicator er bij vind ik veel fijner, want met dit mondstukje kan je niet precies de lipgloss aanbrengen in je binnenste mondhoeken, of je gebruikt na een keer al veel te veel lipgloss. Je zou het met je vingers kunnen aanbrengen, maar ik zelf vind het fijner om dit niet te doen in verband met de hygiëne.

Erg fijn een de I love lipgloss vind ik de stuctuur. Eindelijk een lipgloss die niet gaat pakken op je lippen waardoor je lippen bijna aan elkaar gelijmd zitten. Dit had ik niet verwacht omdat de substantie wat dik en minder makkelijk uit smeerbaar was. Maar voor een lipgloss van 3,95 is hij; niet plakkerig, mooi en redelijk cheap.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten