maandag 12 november 2012

Mijn nieuwe vriend

Cavia's zijn zooo lief, ze piepen wanneer je binnen komt en worden heel snel tam. In de video van een avond uit het leven van komt mijn cavia kokkie voorbij. Zoals je zag was hij alleen met de nadruk op was. Gisteren heb ik een nieuw vriendje voor hem gekocht. Het was heel zielig om hem alleen te zien. Zijn naam is Freddie en hij is echt cool.


De grote cavia is Kokkie en de kleine is Freddie. Hij houd van knuffelen en is ontzettend druk. Ik weet niet wat hem mankeer maar ik zou bijna zeggen dat hij adhd heeft. Voor een caaf van 6 weken oud vind ik hem als best groot maar dat is denk ik alleen maar een teken dat hij goede groeit.


Ik heb hele leuke video's opgenomen van dat hij een hyper aanval krijgt en die ga ik echter elkaar aanzetten zodat je een reeks van momenten uit het leven van Freddie ziet. Als je wil weten waar zijn hok staat?
Samen met Kokkie logeert hij in mijn slaapkamer maar met het voorjaar zou ik het fijn vinden dat ze saampjes buiten gaan slapen. Ben jij net zo als mij gek van dieren, laat het me weten want ik ben erg benieuwd.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten