woensdag 21 november 2012

Photo finish 18h liquid foundation


Al een tijdje zit deze toch vrij nieuwe foundation in de collectie van Catrice.
Rond april 2011 is ie uit gekomen en voor veel meiden een budget super foundation. Lees verder voor de review en meer foto's.


De beschrijving

De naam zegt het al, een foundation in HD. We kende dit eerst alleen maar van Make-up for ever, maar nu dus ook van Catrice. Voor het maken van foto's is deze foundation ideaal. Je huid krijgt geen wit uitgeslagen kleur door het gebruik van een flits.
 Hij zit nu nog steeds in het vaste Catrice assortiment en blijft denk ik nog wel even zitten, omdat het zo goed wordt verkocht.


Ben je op zoek naar een dekkende foundation dan is deze daar zeker geschikt voor. Soms op de dagen dat ik beter uitgeslapen ben heb ik zelfs geen conciler nodig voor onder mijn ogen. 
Een klein nadeeltje is dat je snel moet werken wanneer je het aanbrengt op je gezicht, want de kleur veranderd iets wanneer je het niet goed uitsmeert. Er zit geen olie in de foundation en dat ik voor mijn huidtype ideaal. 

Ik heb de photofinsh in de kleur 020 en dat ik precies de goede kleur. Het is voor mij wel verstandig om het af t poederen maar dat is om het glimmen tegen te gaan. Natuurlijk blijft de foundation goed zitten, maar of het nou 18 uur is zoals ze beloven...

Wat ik nog meer fijn vind aan de foundation is; Het is zuinig in gebruik, en makkelijk uit te smeren. De substantie is wat dik, maar dat vind ik wel fijn. Ik raad om het niet aan te brengen met een sponsje omdat de substantie wat dik is. Ik doe het meestal met mijn vingers maar je kan ook een buffer kwast gebruiken. Een budget foundation is het zeker. Kost maar 5,99 en is verkrijgbaar in bijna alle Kruitvatten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten