maandag 12 november 2012

Review veravalenti 8 kleuren palette


De glossybox ontvang ik elke maand. Dit is een box met daarin allerlei verschillende producten. In de maand van augustus zat een oogschaduw doosje van Veravalenti. Mijn eerste indruk was niet spetterend omdat er een spons aplycator bij zat. Ik hoopte dat bedrijven die oogschaduw produceren hadden in gezien dat bijna niemand de spons aplycator gebruikt maar helaas er zat toch een sponsje bij.
Ik wilde zo snel mogelijk een look maken met dit paletje want er zitten hele mooie kleuren in. Ik stond vol verbazing te kijken hoeveel pigment de oogschaduws afgaven dus ik was helemaal heppiedepeppie. In de video van de favorieten van Oktober en in my daily stash vertelde ik dat ik een look had gemaakt met de rode kleur dat links onder in het palette zit dit zijn de swatshes van de kleuren.

Dit zijn de 4 kleuren van de linker kant.

Dit zijn de 4 kleuren van de rechter kan, en de  lichtroze is de blush.

Soms gebruikte ik een bruine uit het paketjes maar vaak ook niet want er zit veel shimmer in de oogschaduw. Dit is bij elkaar vaak iets to heffie. Dus mijn advies is een shimmer kleur en een matte. met dit palet kan je alle kanten op, maar vooral kan je er looks mee maken. Links boven in de hoek zit ook en hightlightr die je gebruikt voor onder het wenkbrauwen ook wel je wenkbrouwbot. Looks met bruine kleuren past erg goed bij meiden die blond haar hebben ( een kleine tip).


Ik  ben nu erg te vrede over de kleuren, een zeker herfst palet is het zeker dat komt door de vele gouden kleurjes. Wat zeker ook een plus puntje is de blush in het midden. Geweldig. Nu wanneer je van huis gaat hoef je bewijs van spreken alleen dit doosje mee te nemen, want je het veel kleuren oogschaduw bij de hand en hightlighter,  blush en zelfs met de meest donkere kleur bruin in geschikt voor een eyeliner.
Binnen kort zal ik een look maken met dit palet zodat jullie de mooie pigmenten kunnen zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten