vrijdag 9 november 2012

Mijn top 3 lipverzorging


Een aantal dagen geleden schreef ik een artikel over een drogehuid en hoe je dat kan voorkomen. Je lippen hebben ook zeker verzorging nodig. In de wintermaanden is het weer extra droog en dat heeft effect op je lippen. Deze producten geven naar mijn mening de voor mij de beste verzorging, het zijn dus mijn top 3 lipverzorging.

                                    Mijn absoluut nummer 1. is de Yves rocher - Nutri
Een lippen balsem met amandel olie. Deze heb ik gekocht tijdens mijn vakantie in Frankrijk, maar hij is in Nederland gewoon in de winkel te koop. Elke dag gaat hij met me mee, want op vakantie heeft hij me gered xd
Klink overdreven maar mijn lippen waren zo droog als het maar kon en deden veel pijn. Ik had al veel geprobeerd maar in veel producten zit parfum wat prikt op open wondjes en vaseline wat bekend staat om bak middel voor je huid wanneer je het in de zon gebruikt. Het fijne aan de Yves rocher Nutri lipbalm vind ik dat het handig in gebruik is ( het is een gewone draai stick), het werkt affectief en snel. Alles wat een lippenbalsem moet doen.

                                      De nummer twee is geworden Kiehl's Lipbalm #1
Het voelt ontzettend dacht aan wanneer ik het aanbreng op mijn lippen, en ik vind het jammer dat ik deze lippebalsem nog niet op vakantie had. Er is geen geur of kleur stof toegevoegd wat bij de Nutri balsem wel het geval is. Wat maakt de Kiehls dan niet tot de nummer één?
Dat komt door de verpakking. Ik vind het erg onprettig dat het mondstukje deze vorm heeft. Ik moet namelijk als nog eerst de zalf/crème op van uit de verpakking op mijn vingers en dan als volgt het met mijn vingers aanbrengen op mijn lippen. Het liefst gebruik ik daar mijn vingers niet voor want dan kan ik ook minder nauwkeurig aanbrengen. Afgezien daarvan is het net zo fijn als de stick van Yves rocher.

                                Número tres: Burt's bees - Beeswax lip balm
De wax smelt snel op je lippen wanneer je het uit het bakje haalt en dat is erg fijn. Omdat er pepermunt in deze balsem zit geeft het je lippen een vol en fris gevoel dat is ook erg prettig. Maar de grootste reden dat deze beeswas mijn favoriet is, is vanwege de geur. Ik had het al verteld in de unboxing van de Glossybox, maar ik zeg het graag nog een keer. Deze balsem ruikt naar after eight geweldig!
After eight zijn heerlijk chocolaatjes met in de binnenkant een vulling van pepermunt.

Dit is mijn top drie van de fijnste lipverzorging/bescherming. Laat vooral weten wat jou favoriete product ik qua lipverzorging, want ik vind het altijd erg leuk om dat te lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten