vrijdag 9 november 2012

Estée lauder Advenced night repair eye


Nachtcrème blijft denk ik een discussie die nog lang gevoerd blijft worden. Is nachtcrème wel nodig. Naar mijn mening niet, want je huid maakt zelf al in de nacht een beschermend vettig laagje aan. Maar je kan altijd een zachte oogcrème gebruiken om de huid rondom je ogen te versoepelen. Mijn nieuwe ontdekking is de Estée lauder - Advenced night repair eye. Het wordt om schreven als een zijde zachte crème, ik geeft het niet vaak toe maar ze hebben gelijkt. Het maakt de huid rond om mijn ogen erg zacht en na het douchen is het ook prettig om te gebruiken. Ik hou mij dus niet aan het voorschrift dat het alleen in de avond gebruikt kan worden. In principe kan je het de hele dag gebruiken.

Marcha van Beautygloss word in een van haar video's opgemaakt door een mevrouw van Yves rocher en zij gebruikte de night repair crème als een basis onder de concealer. Dat kan natuurlijk ook gewoon. Ik heb het ook uit geprobeerd en het werkt. Het verschil dat je ziet is dat je concealer niet meer in lijntjes onder je ogen gaat zitten. Erg fijn is dat.


Zoals je kan zien ziet de crème er vloeibaar uit, wat in werkelijkheid ook zo is. Omdat het zo vloeibaar in trekt het makkelijk in zodat je snel verder kan met het doen van andere dingetjes of opmaken. De makers van de Estée lauder site beloven wel dat het donkere kringen en plekjes verwijderd onder je ogen maar hier heb ik nog vrij weinig van gemerkt.
Ik ben nog maar een puber dus k vind het niet nodig om al te beginnen met rimpel crèmes, maar wil je  een huid rond om je ogen wat prettig zacht en rustig aanvoelt dan is dit een aanrader.
Voor een potje van 15 ml betaal je 54 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten