donderdag 22 november 2012

Gentle makeup remover sensitive eyes



Je kan het al zien aan de inhoud. Dit is zeker mijn favoriete makeup remover.
De Yves rocher kwam op de markt met een makeup remover voor gevoelige ogen, waar ik heel blij mee was.
Vroeger toen ik voor het eerst mascara ging dragen bedacht ik me dat het er ook wel af zou moeten. Ik ben de dichtstbijzijnde winkel in gelopen en dat was de Hema. Daar heb ik de oogschaduw remove pads gekocht. Me niet realiseren dat mijn ogen er van zou kunnen ontsteken.  Op zoek naar een andere makeup remover maar. Ik heb daarna voor uitgeprobeerd van Kruidvat eigenmerk tot Dr. hauska.


De Gentle makeup remover is het fijnste van allemaal. Het is zuinig in gebruik en laat geen roodheid of geïrriteerde ogen achter. Het verwijderd  behalve mijn mascara ook goed de eyeliner en oogschaduw, maar gebruik je waterproof mascara dan gaat dit er moeilijker af. Ik gebruik nooit waterproof mascara omdat ik het gevoel heb dat fijner is voor mijn wimpers. Dat klinkt best raar. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.

De ingrediënten 

De remover is op water basis en dat maakt het verschil. Er zijn vast een aantal meiden waarbij hun ogen niet goed reageren op een oogschaduw remover op olie basis. Heb je net zo als mij gevoelige ogen let dan goed op de ingrediënten dat er geen olie op staat. Vraag het aan de verkoopster in de winkel na voor als je er niet zeker over bent. Een tip: het is wel echt noodzakelijk dat je je oogmake-up er af haalt voor dat je gaat slapen want anders ben je verder van huis xd
Ik heb deze remover gekocht in een Yves rocher in Frankrijk en heb hem in Nederland helaas nog niet kunnen vinden maar online is het zeker verkrijgbaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten