maandag 26 november 2012

Glitter flower nail design


Eindelijk weer een artikel over een nieuwe nailart. De nachtmerrie van elke vrouw was uit gekomen. Een van mijn nagels was gebroken xd.
Daarom heb ik een tijdje gewacht zodat mijn nagels weer even waren want zelf vind ik dat mooier.


De eerste stap is om je nagels te beschermen tegen het breken van je nagels maar ook verkleuring.    De kleurpigment trekt in je nagels als je er geen bescherm laagje onderdoet en dan krijg je gele nagels. Mijn oplossing hier voor is de Nail repair van Trind. 



Tijd voor stap 2. Je kan kiezen voor elke kleur die je mooi vind maar ik heb gekozen voor een geel/wit milky kleur. Van het merk Surepromice. Het kwastje is een dunne striper of een pennetjes en ik heb gekozen om het pennetje te gebruiken. Zo kan ik een preciezer lijntje zetten.
Maak een french manicure met je kleur het is niet erg als het nier perfect is want er komen nog glitters overheen.

Om er voor te zorgen dat de glitters blijven plakken, breng ik een laagje doorzichtige nagellak aan. Strooi voorzichtig een wat glitters over je nagel. De witte nagellak die ik gebruik heet Max top coat. Wat niet op de nog natte nagellak komt is makkelijk af te vegen met een kwast. Het is handig om deze stap te doen boven een bakje, prullenbak of wasbak. Want anders zit er meer dan jij onder de glitters.


                   Met de Gosh Nero een klein hoekje van je nagel invullen is de volgende stap.

Nu is het tijd voor de bloemen. Een tip; doe dit met acrylverf dat is fijner werken want het is dunner van substantie.

Een aantal stappen bij elkaar. Met roze acrylverf trek ik een lijn om de leaves heen. Vervolgens trek een zwart dun lijntje wat de nerf is en drie zwarte strepen van uit de bloem naar buiten. Dit doe ik allemaal met een dunne nail brush maar met een saté prikker gaat het ook.


De laatste stap is het maken van een blad. Doe dit waar je nog ruimte heb op de nagel. Het enige wat wat concentratie vraagt is het omlijnen van het blad maar hoe groter je deze maakt hoe makkelijker het omlijnen is. Voor het lang beschermen van je nagels kan je een topcoat gebruiken. Ik doe dat altijd omdat mijn nagels dan ook bijna niet breken. Good luck everyone



Geen opmerkingen:

Een reactie posten