maandag 19 november 2012

Weleda Wild roze vs Weleda Almond facial lotion



Weleda heeft een lijn van verschillende huidverzorgings producten op de markt gebracht. Waar onder de Weleda wild rose smoothing facial lotion en de Weleda almond smooting facial lotion. Voor als je het merk Weleda niet kent, een korte kennismaking. Weleda is een natuurlijk merk dat aan bepaalde aspecten veel waarde hecht zoals; Het gebruik van natuurlijke  ingrediënten voor hun producten,   biologische sesam- en jojobaolie, biologisch-dynamische Calendula of Arnica uit ecologisch gecertificeerde natuurgebieden. En voor de rijke geur uitsluitend natuurzuivere etherische oliën. Dit zijn een aantal producten die verwerkt zijn. Wil je meer weten, dan kan je een kijkje nemen op hun site weleda.nl




Zoals je kan zien zien het de zelfde crèmes alleen een andere geur. Ik heb deze twee lotions naast elkaar gezet en gekeken wat ik er van vond. 
Beide producten vind ik fijner dan de Weleda iris hydraterende gezichtscrème, en dat is omdat de Iris crème vloeibaarder is. Ik persoonlijk vind dat minder prettig aanvoelen maar dat kan  iedereen anders beleven.


De wild roze is mijn toppertje. De sgeur is heerlijk zacht maar fris te gelijk. Het werkt als een soort deodorant alleen dan voor het gezicht. Na verloop van de zware dag ( bijvoorbeeld op school ) 
voelt mijn lichaam moe maar mijn gezicht voelt lekker fris. Een klein minpuntje is dat je moet letten op de dosering. Breng je te veel crème aan hebt je kans om een glimm face te worden.
dus wees voorzichtig.


De Amandel geurige smooting facial lotion heeft ook een hoge waardering op de lijst. Alleen vind ik dat ze geur een tikkeltje meuf ruikt. De Amandel geur is een geur waar ik sneller genoeg van heb dat geld niet speciaal voor deze crème maar het geld ook voor andere producten met Amandel er in verwerkt. 
Afgezien van de geur verschillen merk ik geen verschil en ben ik erg tevreden over de gezichtcrèmes. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten