donderdag 15 november 2012

Kleine update

Hi girls,
Het is jullie al vast wel opgevallen maar de opmaak van Everflair is in een korte tijd vaak veranderd.
Ik ben zoekende naar een iets wat bij mij past. Ik vind het belangrijk dat je kan zien dat er achter een artikel een persoon zit. 5 havo is ook mijn examen jaar en ik wil echt knallen en de mensen om mij heen laten zien wat ik in huis heb. De afgelopen jaren heb ik altijd matig gepresteerd en de docenten wil ik nu laten verbazen dat ik meer in huis heb. Misschien kennen jullie dat gevoel wel.

Everflair zal hier niet anders om worden. Ik probeer elke dag iets nieuws te schrijven. Het kan wel zijn dat de ene dag helaas niks nieuws komt en de volgende dag twee. Dan is het voor dat moment niet anders, want ik vind het onwijs leuk om producten te testen en te schrijven. Maar het moet wel leuk blijven en als ik stress heb voel ik me er niet lekker onder en moet er iets geskipt worden.
Toekomst plannen zijn nog wat vaag omdat ik niet weet wat echt bij mij past. Natuurlijk doe ik veel testjes op internet zodat je er achter kan komen. Zo heb ik bij Qompas een uitgebreide test gemaakt maar ik weet dat Apothekers assistente niet mijn ding is.

Wat ik wel wil tjaa... weet jij het?
Het kan ook zo zijn dat ik met mijn blog verder ga, maar dat is nu nog moeilijk in te schatten want ik doe dit nog niet zo lang.
Zo nu weten jullie wat meer over wat er gaande is. Als je vragen hebt of opmerking laat het vooral weten want ik vind het erg leuk om berichtjes van jullie te lezen.
XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten